Home Automobily, Novinky, Ostatné, Zaujímavosti Pohľad na nové Audi S8 na rok 2020
AutomobilyNovinkyOstatnéZaujímavosti

Pohľad na nové Audi S8 na rok 2020

Vlajková loď Audi S8 iste stojí za pozornosť, je dodávaná s motorom V8 s výkonom 563 koní. S8 nie je auto, ktoré si kúpite, s ohľadom na rozpočet, zatiaľ čo V8 vám bude vyhovovať, auto je stále v niektorých ohľadoch chybné. Kapitáni priemyslu dnes musí upokojiť svoju image. Výrobcovia prémiových automobilov im môžu poskytnúť plug-in verzie svojich najluxusnejších modelov, ale existujú kupci, ktorí stále chcú niečo veľké, pohodlného, ​​tichého a rýchleho. Kým Audi má elektrifikovaná A8, ponúka aj svoju vlajkovú loď S8, supersedanu s pohonom V8, ktorý sa drží pri modeloch Rapid S nenápadného stylingu.

Rýchlo to tiež určite je. 4,0 litrový twin-turbo V8 produkuje 563 koní a krútiaci moment 800 Nm. Osemstupňová automatická prevodovka to zvláda väčšinou hladko a s pohonom všetkých kolies quattro vykúzli robustný 2 305 kg S8 zrýchlenie z 0 na 100 km / h za 3,8 sekundy. Pod kapotou je tlmený rachot; nikdy by ste nepovedali, že motor alebo výfukové plyny S8 boli zjavné. Pri 48-hodinová miernom hybridnom pohone, ktorý napája pomocné zariadenia a pomáha zvyšovať účinnosť, sa však pri dojazde úplne vypne.

Na cestách sa S8 dobre ovláda, k čomu prispieva aktívne riadenie zadných kolies, vďaka ktorému sa cíti menšie a kratšie, než v skutočnosti je. 48-voltová technológia tiež pridáva aktívny stabilizátor, ktorý pomáha, zatiaľ čo pohon všetkých kolies quattro dáva pocit upokojenia s nezlomnú trakciou. Riadenie ale neponúka žiadnu spätnú väzbu, a hoci je prevažná časť hmotnosti vozidla pomerne dobre skrytá, veľa toho o tom, čo robí podvozok, nemáte.

Napriek tomu to z neho robí dobrý luxusné vozidlo. V komfortnom režime S8 tlmí nerovnosti dostatočne dobre, jeho prediktívne adaptívne vzduchové odpruženie skenuje na ceste nerovnosti a podľa toho prispôsobuje tlmenie. Spôsob, akým prevodovka reaguje z kľudového stavu, môže byť trochu agresívny, pretože sa niekedy prebudí neskoro a zaradí pohon sa citeľným razom. Väčšinou je to bezproblémové v tom, ako zvláda zmeny, aj keď je to v normálnom režime trochu pomalé. Jedná sa o malé rukoväte, pretože zatiaľ čo S8 je drahý, ponúkaná technológia a kvalita sú skvelé. Kožené povrchy, kovové povrchové úpravy a digitálne obrazovky sú pôsobivé a kabína je krásne postavená. 10,1-palcová dotyková obrazovka, 8,6-palcový ovládací panel klimatizácie a 12,3-palcová digitálna palubná doska vyžarujú pokročilú techniku ​​s množstvom funkcií, skvelou grafikou a vynikajúcou odozvou. Toto nastavenie však získate tiež v bežnej A8.

Author

Makawiel