Automobily Novinky Ostatné Zaujímavosti

Pohľad na nové Audi S8 na rok 2020

Vlajková loď Audi S8 iste stojí za pozornosť, je dodávaná s motorom V8 s výkonom 563 koní. S8 nie je auto, ktoré si kúpite, s ohľadom na rozpočet, zatiaľ čo V8 vám bude vyhovovať, auto je stále v niektorých ohľadoch chybné. Kapitáni priemyslu dnes musí upokojiť svoju image. Výrobcovia prémiových automobilov im môžu poskytnúť plug-in verzie svojich najluxusnejších modelov, ale existujú kupci, ktorí stále chcú niečo veľké, pohodlného, ​​tichého a rýchleho. Kým Audi má elektrifikovaná A8, ponúka aj svoju vlajkovú loď S8, supersedanu s pohonom V8, ktorý sa drží pri modeloch Rapid S nenápadného stylingu.

Rýchlo to tiež určite je. 4,0 litrový twin-turbo V8 produkuje 563 koní a krútiaci moment 800 Nm. Osemstupňová automatická prevodovka to zvláda väčšinou hladko a s pohonom všetkých kolies quattro vykúzli robustný 2 305 kg S8 zrýchlenie z 0 na 100 km / h za 3,8 sekundy. Pod kapotou je tlmený rachot; nikdy by ste nepovedali, že motor alebo výfukové plyny S8 boli zjavné. Pri 48-hodinová miernom hybridnom pohone, ktorý napája pomocné zariadenia a pomáha zvyšovať účinnosť, sa však pri dojazde úplne vypne.

Na cestách sa S8 dobre ovláda, k čomu prispieva aktívne riadenie zadných kolies, vďaka ktorému sa cíti menšie a kratšie, než v skutočnosti je. 48-voltová technológia tiež pridáva aktívny stabilizátor, ktorý pomáha, zatiaľ čo pohon všetkých kolies quattro dáva pocit upokojenia s nezlomnú trakciou. Riadenie ale neponúka žiadnu spätnú väzbu, a hoci je prevažná časť hmotnosti vozidla pomerne dobre skrytá, veľa toho o tom, čo robí podvozok, nemáte.

Napriek tomu to z neho robí dobrý luxusné vozidlo. V komfortnom režime S8 tlmí nerovnosti dostatočne dobre, jeho prediktívne adaptívne vzduchové odpruženie skenuje na ceste nerovnosti a podľa toho prispôsobuje tlmenie. Spôsob, akým prevodovka reaguje z kľudového stavu, môže byť trochu agresívny, pretože sa niekedy prebudí neskoro a zaradí pohon sa citeľným razom. Väčšinou je to bezproblémové v tom, ako zvláda zmeny, aj keď je to v normálnom režime trochu pomalé. Jedná sa o malé rukoväte, pretože zatiaľ čo S8 je drahý, ponúkaná technológia a kvalita sú skvelé. Kožené povrchy, kovové povrchové úpravy a digitálne obrazovky sú pôsobivé a kabína je krásne postavená. 10,1-palcová dotyková obrazovka, 8,6-palcový ovládací panel klimatizácie a 12,3-palcová digitálna palubná doska vyžarujú pokročilú techniku ​​s množstvom funkcií, skvelou grafikou a vynikajúcou odozvou. Toto nastavenie však získate tiež v bežnej A8.