S individuálnym ovládaním tlmenie na každom kole. Trieda V nemusí byť najrýchlejším alebo najluxusnejším Mercedes-Benz, ale rozhodne má všetky vlastnosti k hrdému nosenie trojcípého znaku. Získal dokonca pozornosť tuningových spoločností a teraz mu stuttgartská automobilka urobí pekný malý upgrade, aby sa stala ešte atraktívnejším členom svojej rodiny. Pre nový modelový rok, prinajmenšom na niektorých trhoch, získava trieda V voliteľné vzduchové odpruženie. Takzvaný podvozok Airmatic zabezpečuje konštantnú svetlú výšku bez ohľadu na stav nákladu a stav vozovky a pre každé kolo využíva dvojité, frekvenčne selektívne tlmenie.
Rovnako ako mnoho iných adaptívnych systémov odpruženie na trhu si vodič triedy V môže vyberať z rôznych jazdných režimov, ktoré riadia správanie odpružení.Například v modeli Comfort zostáva dodávka v štandardnej výške až do rýchlosti 110 kilometrov za hodinu a pri prekročení tejto rýchlosti sa odpruženie automaticky zníži o 10 mm. Program Lift zase zdvihne vozidlo o 35 mm pri rýchlosti až 35 km / h.
Nemecký výrobca upozorňuje, že nové adaptívne vzduchové odpruženie si môžete objednať aj pre plne elektrický dodávkové vozidlo EQV a pre karavan Marco Polo. Z novej technológie bude mať prospech aj menšie Vito a Evita v konfiguráciách pre cestujúcich. Mercedes sľubuje, že vzduchové odpruženie poskytuje bezkonkurenčnú kvalitu jazdy v tomto segmente a tiež pomáha znižovať spotrebu energie pri vyšších rýchlostiach.
Trieda V bola v minulom roku faceliftovanej a získala novú tvár a niekoľko nových technológií. A čo je najdôležitejšie, teraz ponúka efektívne štvorvalcový vznetový motor OM 654 spojený s automatickou prevodovkou 9G-TRONIC. Súčasťou aktualizácie bol tiež najnovšie informačné a zábavný systém MBUX.