AutomobilyNovinkyOstatnéRecenzieZaujímavosti

Objavte Porsche Macan

Porsche Macan prináša praktickosť SUV v balíčku, ktorý zostáva verný tradícii výkonného automobilu Porsche. Porsche tvrdí, že Macan je „športové vozidlo segmentu SUV“. Nie je to zrovna športové vozidlo typu out-and-out, ale Macan je dnes rozhodne najlepšie jazdiacim SUV v predaji.

Pohon všetkých kolies znamená, že je v ponuke veľa priľnavosti, takže je výkonným bez ohľadu na podmienky na ceste, zatiaľ čo štandardné sedemstupňová dvojspojková automatická prevodovka PDK znamená, že Macan je krásne uvoľnené auto.

Macan nie je tak veľký a praktický ako niektorí súperi, ale na ceste je jeho riadenie rýchle a oveľa zábavnejšie. Rozhodnite sa pre adaptívne tlmiče a Porsche ponúkne dostatok pohodlia, zatiaľ čo má vysoko kvalitný pocit a ponúka exkluzívne luxusnejšie image.

Po predajnom úspechu modelu Cayenne bolo uvedenie modelu Porsche Macan logickým krokom. Je v predaji od roku 2014 a v roku 2018 bolo aktualizované, aby si udržalo svoje miesto v prednej časti kompaktného prémiového SUV. Kým Porsche je veľmi športová značka, Macan ho stavia do stredu prémiovej triedy crossoverov, kde konkuruje špičkovým verziám automobilov, ako sú Jaguar F-Pace, Range Rover Evoque, BMW X3, Audi Q5, Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio a Mercedes GLC.

Tam, kde Macan vyniká, je jeho jazdná dynamika. Zameriava sa na športové ovládateľnosť, ale v prípade potreby môže fungovať ako pohodlné rodinné auto. Nemá toľko miesta ako jeho súperi, ale to je cena, ktorú sú mnohí majitelia ochotní zaplatiť, aby boli za volantom najlepšie ovládateľného SUV v predaji. Aktualizácia z roku 2018 spočiatku videla rad porovnateľnú so štandardnými modelmi a modely S, ale verzia Turbo dorazila čoskoro potom a teraz je v ponuke tiež variant GTS viac zameraná na vodiča.
Macan je teraz poháňaný preplňovaným benzínovým štvorvalcovým motorom 2,0 l s výkonom 242 koní, ktorý poskytuje podobný výkon ako starý Macan, ale je tiež účinnejší. Macan S má stále motor V6 s objemom 3,0 litra a výkonom 349 koní. Obe vozidlá majú štandardne sedemstupňovou automatickou prevodovku PDK a pohon všetkých kolies.

Verzia GTS nemá toľko výkonu ani krútiaceho momentu ako Turbo, ale jazdí o 15 mm nižšie než akýkoľvek iný Macan, vrátane Turbo, zatiaľ čo vizuálne ide o zďaleka nejextrovertnější model v tejto rade. Dvojlitrový preplňovaný motor V6 s objemom 2,9 litra produkuje výkon 375 koní a 520 Nm, čo je dosť na to, aby mohol GTS za 4,9 sekundy dosiahnuť rýchlosť 100 km / h.

Author

Makawiel