Jeho talianskej telo skrýva svoje srdce pochádzajúce z Ameriky. Model Zagato Iso Rivolta GTZ debutoval začiatkom augusta. Úžasne navrhnuté čerpá inšpiráciu z ikonického Iso AC / 3. Spoločnosť uviedla, že bude mať pohonnú jednotku zo zdrojov Corvette, ale nemala výkon vozidla. Teraz spoločnosť oznámila, že dodávky začali, a zároveň poskytuje niekoľko ďalších podrobností o modeli. Že Corvette mlyne sa používa auto je preplňovaný LT4 6,2-litrový V8. Produkuje výkon 660 koní (482 kilowattov) a krútiaci moment 889 libier stôp (881 Newton metrov). Spoločnosť hovorí, že vozidlo dokáže zrýchliť na 100 kilometrov za hodinu za 3,7 sekundy s maximálnou rýchlosťou 315 km / h. Jeho predchodca tiež používal pre napájanie motor od Chevy, ktorý vyhral svoju triedu na 24 hodín Le Mans v rokoch 1964 a 1965.
Hmotnosť je udržiavaná pod kontrolou vďaka použitiu uhlíkových vlákien pre karosériu. Iso AC / 3, na ktorom je založený, bola pretekárske verzie Zagato Grifo. Malý pohľad do interiéru ukazuje silne posilnená sedadlá, stredovú konzolu a prah dverí; nevidíme však združený prístroj alebo sedadlo vodiča, aj keď interiér vyzerá pekne.
Zagato stavia iba 19 príkladov GTZ s deviatimi už objednanými. Prvý mieri do Lucernu vo Švajčiarsku. GTZ je príjemným návratom do formy potom, čo Zagato Vision GT, vyrobený pre videohru Gran Turismo, predstavil novú generáciu Iso Rivolta. Jedna vec, ktorú zatiaľ nevieme, je cena vozidla. Najnovšie informačné skládka od spoločnosti ju nemá, aj keď pri pohľade na karosériu z uhlíkových vlákien, výkonné hnacie ústrojenstvo a obmedzený výrobný cyklus neočakávame, že by to bolo lacné.